V. Csopaki Edzőtábor (2014. július 16-20.)

Csopakon a 73-as főút mellett, a hegyek között elfoglaltuk a szállásunkat közel 70 fővel, ahol 2014. július 16-tól 20-ig edzőtáboroztunk. Napi két edzést és egy elméleti oktatást tartottunk.

Az első napon az esti edzést a barátainkkal, a Veszprémi Judo-sok vezetőedzőjének, Takács Attila IV. danos Sensei vezetésével került megtartásra. A Veszprém közelében, hegyes-völgyes területen fekvő nemesvámosi dojoban küzdőedzést tartottunk és kellemesen elfáradtunk.

A második nap reggelén 6:15-től bemelegítésként a tábor területén egy kis futás, majd edzés volt. Reggeli után a Csopaki Csákhegyi kilátóhoz vettük utunkat. A túra utunkon bejártuk a hegyet és jutalmul gyönyörködhettünk a Balaton festői szépségében. Majd ismét küzdőedzést tartottunk, ezúttal a Ronin Judo & MMA egyesület Bartus István III. danos és a Szombathelyi Stampf Mónika III. danos Sensei vezetésével a balatonfüredi dojoban, mely ismét nem maradt el fáradtság és élmények nélkül.

Délutánonként szabad foglalkozás az esti edzésig, majd utána a csopaki strandon a Balatonban fürdés. A sok kalória elvesztése után az esték jó ízű beszélgetésekkel, társasjátékokkal teltek.

Egyik nap Veszprémbe látogattunk, ahol a felújított állatkertet és volt aki a Veszprémi Várat csodálta meg. A szombati ebéd után a táborhely közelében lévő élményparkba mentünk, ahol szülők és gyermekek egyaránt kipróbálták a drótkötél pályákat, Quadot és egyéb eszközöket. A végén mindenki az általa szerzett élményeiről beszélt. Este a szokásos tréning következett.

Egyik délután humoros családi vetélkedőt tartottunk, melyet 6 éves Ambrus Balázs talált ki számunkra. A vetélkedő koordinálásában Vargáné Győri Krisztina segédkezett. Ez a délután is sok nevetéssel, kacajjal volt teli. Az edzőteremben a Kyu vizsgákat gyakoroltuk, majd ezen vizsgák elméleti részéből teszteket sikeresen töltötték ki a judokák.

A tábor utolsó edzésén a szülők is részt vettek, családtagjaikkal gyakorolhattak. A reggelit követően 11 óra körül elhagytuk a szállásunkat és ismételten közös programként meglátogattuk a Balatont, ahol fürdés, pihenés következett. A késő délutáni órákban hazafelé vettünk utunkat, szép emlékekkel tértünk haza otthonainkba.

Egyszerűen minden nagyon jó volt!